//Forever Imperfect
Daddy Lamar Mummy..:)
Tuesday, May 8, 2012 @ 10:43 PM | 0 Comment [s]

Tarraaa..naaa...baru malam ini aku bkesempatan utk update blog ku tok.. hehehe... cian blog saya ni..berdebuu jakk.. hehee... xpa2 meh sini saya lap debu2 tu dgn mengupdate.. hahahaha

1 May 2012 : Date with my Dear Love Aaron Sim Chi Hung

Jeng3...hahaha... naa...suddenly i off that day!hehehe... mula2 ya aku sik tau yg aku akn OD that day... time briefing bbrpa hari sblm melangkah ke bln may  ya Supervisor padah : SEMUA ORG KERJA 1ST MAY,KECUALI USON.. aku apa gikk.. hahaha.. happyyy~ senyum sampai ke telinga ko ya.. hahaha

Petang ya i recieve call dr buah hati pengarang jantung ku.. hehehe...

Daddy: Mummy,cuba Mummy try mintak off esk...blh ka?
Mummy: (senyap kejap smbil tahan ketawa) urmm...off? blh mummy tau knpa ka daddy?
Daddy: urmm...my mum ajak pg borneo rainforest...
Mummy: (OMG.. hehehe) haa...yaka?
Daddy: Mummy..plssss...jgn kecewakan daddy lg..
Mummy: hehehe...mummy off esk ddy...dont worry baa..
Daddy: yaka?? Yahuuu... hehehe..okla mummy,will call u back later..daddy d emart ni beli brg jap...
Mummy: ok daddy...

twing3.. hehehe... nahh..tiba juga hari yang ditunggu2.. hahaha... fuuhhh..nasib parents bagi i kuar.. hehe... asked my dad to fetch me to Parkson.. hehehe... nahh...apa ko kira..pg date pun bapa yg anta..korg ada? xda nak? hehehehe... :P

that day..uiii..sik jadi pg sinun..coz mok ujan.. muahahahaha*evil laugh* hehehehe... :) apa gik...jalan2 daa.. hehehe... saya dan dia saja tau ke mana destinasi kami berjalai@masat2@panau@kaikai.. hehehehe... rahsia.. kihkihkih...

sampai ke petang kami date.. hehehe.. aduiii...ada pkara yg aku sik sangka..Aku mcm bermimpi jak.. hehehe...

Daddy: would u marry me?
Mummy: ( terus berdiam..omg..aku mimpi ka?) aku menganggukkan kepala..
Daddy: mummy..say Yes or No... pls..say sumting mummy
Mummy: yes daddy...mummy nak... ( sik perasan air mata ku jatuh) uiii... terharuuuu~
Daddy: sabar luk k mummy..tunggu dah cukup $$$...
Mummy: ya..ok daddy...

naaa...kan? hehehe... so setakat tu je la yg aku dpt share kat sini...yg lain tu PRIVATE gitu.. hehehe... hnya aku dan dia saja yang tahu.. :)

he sent me home..hehe..naa..dia nmpk my dad n leonard..otw mok g jogging.. hehehe..nerves terus aiee.. hehehe... rilex la syg.. hehehe...

* otw hntar aku pulang kan..suddenly daddy ckp: mummy,bila korg nak pindah ni?* aku hairan..haha.. *nak pindah mana ni daddy?* alahaii...jauh ba rumah mummy ni* hehehe... aku hnya mampu ketawa sahaja.. :)

okla...next time i story lg ye... saya sayang AARON SIM CHI HUNG sgt3!

p/s: pls..sy mohon dan merayu kpd insan yg pnh curi dia dr sy..pls..jgn ambk dia dr sy lg...saya mohon... :( saya sayang dia sgt3! pls3...  :( :(


Older Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!