//Forever Imperfect
Saya dan Dia lagi... sayaaaannngggg Sim Chi Hung!
Saturday, April 21, 2012 @ 2:19 AM | 0 Comment [s]

Harluuuuu...aduhaii..lama nya sik update blog aie..hehehe... aku ada seribu satu cerita yang mok di sahre sebenarnya...tapi ku mls mok mengupdate coz aku terlalu lelah n sejak akhir2 tok lmbt balit juak...ya salah satu faktor aku mls mok update blog...and satu gik..ku kalah ngan adikku mun mok makey lappy tok..haaaaaahhh! naaa...

Saya Dan Dia Lagi :

Dupdapdupdapdupdap...tweww~ hehehe... Thank You dear Lord...U hear all my prayer! Thnks Lord Jesus... Aku Percaya Tuhan udah dengar semua doaku selama tok... Aku sik sangka yang aku dapat Couple balik ngan si dai...I mean my dear Sim... Thnks Lord! Aku sendiri sik sangka aku dapat couple balik ngan nya.. hurmmm...maklum la..hmpir 3 bln aku ngan nya break up..mak aiii...Tuhan saja yang tau perasaan aku time ya...and org2 yang tdekat ngan aku...

Tanggal 28 March 2012..daddy mintak kita org couple balik...Huuhhh! Bagai nak runtuh jantung and hati ku dengar...oppsss! adakah aku bermimpi? olwez asking him...it is true? bermacam2 benda bmain di pikiran aku masa ya..seriously!

During Calling: 

Ddy: Mmy..pls..ddy mohon...pls jgn kecewakan ddy lg...
Mmy: I will ddy..mmy try utk xkecewakan ddy..pkara yg tjadi dulu dh cukup2 mngajar mmy... ( smbil mngis)
Ddy: mmy jnji?
Mmy: Jnji ddy..mmy syg ddy... thnks ddy coz beri mmy pluang skali lg
Ddy: Mmy..ddy nk hubungan yg serious...utk masa depan kita juga..

* yang lain ku sik pat share sitok la...hnya aku ngan nya ajak tau* sorryyyy...

Bbrapa minggu lpas ya aku ngan nya kluar..fuuhhh..nsib jadi kluar...mun sik...alahaii..merajuk org ngan aku aieee.... bkn stakat merajuk..jgn2 Break up lg...oh tidaaakkkkk! i hv prove it to u my dear...nahh..kami kluar bsama..walk around here n there... hehehe... * malluuu*

He send me home... ddy ckp..apuu..jauhnya rumah... hehehe... then i answered: mestilaaa... ambik bini pun jauh.. hahahahaha! hisshh..klau after married nnt ddy nk kita tinggal di Tudan jak.. aku juz ketawa saja.. hehehehe... mana2 la... jika kami ditakdirkan utk bkawin..i should follow dia la...he is my husband kan? :)


Dear Daddy yang Mummy Sayang:

Daddy..Mummy xmampu nak bcakap..mummy luahkan disini jak.mummy percaya yang daddy akan tgk jg blog mummy ni...daddy...as i told u..mummy xdapat bagi hati mummy ni kat org lain selain daddy..daddy la cinta ptama n terakhir mummy...mummy akan usaha n buat yg tbaik utk relationship ni daddy..mummy xnak kecewakan daddy...mummy sedar..mummy selalu hampakan daddy... mummy harap xkan ada lagi problem yg muncul selepas ni..mummy klau blh nak cepat akhirkan semua ni..mummy nak kita ada ikatan... at least kita btunang daddy... mummy tau..semua ni perlu $$$... mummy nak jadi milik daddy yang sah..mummy xpedulii..mummy nak daddy juga! 3 bulan tu cukup2 mngajar n menyedarkan mummy... mummy dah xtau nak ckp apa la daddy...daddy pun tau kan? cCinta,Sayang and Hati Mummy hanya utk Daddy sorg..untuk insan yang mummy sayang sgt2... org tu xpernah hilang dlm hati Mummy..org yg mummy mksudkan ialah daddy.. Sim Chi Hung, Loretta Uson love u so much! Dear.. may God olwez bless and be with us... * emo*

Naa...now wanna share some pic here..aku edit jak la..hehehehe.. :)




Add caption





Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!