//Forever Imperfect
Starting new life without HIM!
Wednesday, January 18, 2012 @ 1:27 PM | 0 Comment [s]

hallu peeps! naahhh... lama suda tidak update blog...sorryy..bz kerja bah kawan... hehehe....

Ok...first of all..hepi new year peeps.wpun aku dah terlambat wishing korg...xpe2...hehehe...

ok...starting from today..18 January 2012..saya LoReTTa Uson berjanji sik akan ingt lagi manusia yang bernama Aaron Sim Chi Hung ( wpun sukar utk Uson lupakan org ni) hurrmmm... lelah dah ku menangis and menangis...kada ka nya ingt aku..jgn2 nya bersenang lenang dengan pempuan ya.(ADITA! u are the winner!) 

TAHNIAH SAYA UCAPKAN KERANA KAMU BERJAYA RAMPAS DIA BALIK DARI SAYA!!!TAHNIAH ADITA AND SIM!HARAP KAMU BERDUA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT!


DAN UNTUK KAMU SIM: TAHNIAH JUGA SAYA UCAPKAN SEBAB KAMU BERJAYA MEMBUAT SAYA BERSEDIH DAN KECEWA..KAMU MEMANG HEBAT! SAYA BANGGA DENGAN KAMU! JAGA BUAH HATI PENGARANG JANTUNG KAMU TU BAIK2.. JGN BT DIA KECEWA MCM SAYA..NNT DIA BUNIH DIRI KAMU JG YANG SSH! SIAL!


HUUUHHHH!!!!! Terasa puas bila dah polah ayat kedak ya..so starting from today..no more LOVE...i mean no more LOve kat SIM CHI HUNG! u are my past!ppuuuiiilkkk!naaa...kepada kamu sim: sorry..saya sangat2 kecewa dan sakit hati kat kamu ni...kamu yang mendorong saya untuk menjerumus ke arah Benci terhadap kamu dan kekasih kati kamu ADITA! a.k.a PERAMPAS!

YES! i can do it.. God Is Good..Dia akan bls balik perbuatan kamu terhadap diri yang hina ini...

*biar la blogger ni mnyimpan kenangan saya dan dia....
*gmbr2 yang ada ni pun biarla..mls nak renovate balik..xda masa,,,, tunggu la..akan ku bunag semua dlm hidup ku yang berkaitan ngan SIM CHI HUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!