//Forever Imperfect
Masih ingat,rindu dan sayang dia!
Saturday, January 28, 2012 @ 12:38 AM | 0 Comment [s]

Hurrmm...xdapat nak lupa kat org tu..hayaahhh!!! knpa semua ni mst blaku kat diri saya ni oww??Mungkin Tuhan nak menghukum saya kot...xpala..dah takdirnya saya ditinggalkan...

Wahai kamu Sim:

saya masih xdapat lupa kamu! kamu tauk ka! saya masih sayang kamu!kamu tlg ajar saya untuk lupa kamu blh??sakit rasa mcm ni kamu tauk ka???! rasanya kamu tgh bahagia kat situ and kamu dah lupa siapa itu Loretta uson lawai! dalam diri kamu hnya da nama si ADITA WAN! sorry yer ADITA! saya btol2 bencik kamu! kamu tau2 sendiri la sebab why i really hate u! shit!sememangnya saya xnak membeci kamu! tetapi kamu mendorong dan memaksa saya untuk belajar membenci kamu..apa2 pun kamu mmg hebat! berjaya ambik sim dari saya..xpaa...Tuhan maha adil... sekian untuk kamu ok Cik Puan Adita...


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!