//Forever Imperfect
The End! :( Gud Bye Aaron Sim Chi Hung
Wednesday, December 28, 2011 @ 10:18 PM | 0 Comment [s]

halu readers~aku kenek udah single! only God knows what does i feel rite now...untill now i still cant forget about this guy~

hurmm..bira la semuanya jadi kenangan buat diri aku...aku tau aku bnyk kekurangan...yah~ mals ku mok story panjang2..hanya aku,dia ang tuhan jak tau kenak we both break up~ and cuzzie2 aku.. wenny,ulen,iycha,velary and adk ku kedirik sharon...

Dear Sim:

I know u going to read this..i really love u..u know what..u la kekuatan i...i menangis gara2 hal ni lah..and i know..god will show us the best way...i msh sayang u smpai ke hari ni u..u know what? today is the day..genap setahun kita couple~ arrgghhh...xda maknanya lagi u..everything is over! Game over! I want My dear back.!bnyk benda i nak share dgn u...tapi u bkn milik i lagi..u milik dia...u bukan lagi milik Loretta~ u milik Adita~ Loretta dah xmuncul lagi dlm hati u...

I rela undur diri demi kebahagian u...wpun i sedih sgt2..aduhaiii...sapa tahan nangis setiap malam...i dono why i lemah sangat! i nak gila dahh~ Muka i je hepi..hati i?sapa tau....

Dear Lord:

God...i'm ur children lord...give me strength dear lord...give peace in my heart...show us the best way dear lord for sattle up all of our problem..kuatkan anku Tuhan,supaya aku dapat menjalani hidup ini...Aku tahu,aku tidak layak dihadapan mu,kerna kau manusia yang berdosa...tenangkanlah aku Tuhan..Berikan aku damai..Aku tahu tuhan..engkau selalu ada dan mendengar segala isi hatiku dan doaku pada Mu Ya Bapa.. Aku percaya...engkau pasti akan mengkabulkan setiap doaku...

Bapa,aku mohon juga Yesus,agar engkau selalu mendampingi orang yang aku sayangi dan cintai..Wpun kini kami sudah tidak bersama...Bapa,kau lindungi dia dan dampingi dia..berikan semangat baru bagi dia Tuhan..:(
ar
Aduhai..u i sayang u sgt2~  arrgghhh!!!!!!!!!!!!!!..out...emo sudah~


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!