//Forever Imperfect
Hello October! :)
Sunday, October 2, 2011 @ 2:30 PM | 0 Comment [s]

hellooo..alahaiii.. berdebu blog oii.. hahaa.. lama sik update.. hehehe.. busy working maa.. hahaha...bnyk ku mok cerita tok bah..hehee... bah tgk jak pa ku mok cerita dibah ya.. hahaha.. :) org tersayang pun sik sabar mok tgk blog tok di update.. HEHEHE... :)

LAUNDRY TEAM:

Naaa.... Laundry?yezaaa..kat sia la ku kerja selama sbln tok...sedihnya aku baru jak tamat contract.. agagaga...will missing u people frends! specially Linggau! hehehe... nya tok la close ngan aku...olwez iron the bed sheets and semua la ngan nya.. hehehehe... :) alaahh..senang cerita..rindu semua la... thnx u all! :) aku sempat juak join Housekeepers Week! hehehe... thnx laundry team! :)

ANGEL ENGAGEMENT:

Taraaa... hari yang ditunggu daddy dah tibaaa.. hehehe... org yg bertunang,daddy yang excited.. hehehe... :P (jgn marah tau!) hehehe... :) bkn pa...mok jumpa mummy ba kan daddy?? hehehe.... nak cerita sikit ni,that day aku offday...then my parents ni bawa la pg SG. Biar Bakong.. g makan durian coz aunty Laida ada bw durians from Kuching bah...appuu...takut bah org tu..kut2 will b at bakong smpai mlm and xdpt attend engagment adikn dia n Angel.. hehehe... But i balik juga and dapat attend majlis tu.. ahaha... :)

Mak aiii... punya la aku nervous! wanna know why? hahaha... nervous coz jumpa parents daddy..apuu.. Tuhan saja yang tau macam mana keadaan aku time ya.. hahaha... Luckily blh control rasa nervous... ehehehe... :) Bnyk la yang terjadi mlm ya.. hahaha.. aku saja yang tau...eehhh...slh..aku dan dia saja yang tahu.. hehehe.. :)

Adddoohh..lepas bbrpa hari sik jumpa..adduuhh...sakit juak asa eyhh... rindu sangaaaaattttt! adddoooiiii..sik best sakit rindu bah.. sengsara jaka asa.. heehe.. Over la pula.. :P hehehe....

DADDY PUNYA KISAH: 

Daddy: Mummy..kenapa lama x update blog?
Mummy: Mummy bz ba daddy... mana da masa nak update tu baa... kerja.. hehhee
Daddy: Yala Tu.. daddy tgk msh sama jak..
Mummy: Auk Baa... ada la mummy update nanti... mummy xkerja pas ni.. hehhee
Daddy: yala..hari2 la online tu nanti...
Mummy: Hehehe... xda la..tgk mood...

naa...org ni kan..xsabar2 tgk blog ni di update.. hehehe... naa..mummy dah update dah daddy... gmbr jak yg xdapat masuk ni..cable xda.. hahaha.. :)


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!