//Forever Imperfect
Friday is coming,,, :)
Saturday, July 9, 2011 @ 12:01 AM | 0 Comment [s]

teng3...friday morning wake up early laa.. hehehe...xla awal gilak..around 9 kedak ya.. hahaha... then my aunty call my mum....(my mum pun sister)cdak nya mok agak umah... then my mum ask my sister g ambk cdak nya g umh aunty pakey motorsikal.. huhuhu.... rock korg.. hahaha

Ahaha... My cuTe cousin LivNi TiPung pun ada..she is cute! she like to sing "Ibu" song.. how cuTe u are Girl...hope to have a baby like u one day... hehehe.. :)

Xjadi skype:

alaa... xjadi la pula nak skype dgn daddy ni...adik daddy tgh online and use the lappy.. hurrmm..sabar saja laa... lama dah xskype laaa... i miss him dame much! huuuhhh.... xpa la...next tyme ada..and hopefully i can get this lappy again.. :(

KK! here we come this Sunday! hahahaa... cant wait to KK Journey~ Yezzzaaaa.. hehehehe.... :) May God Bless our Journey!


Dear daddy:


Mummy sayang daddy jaik sangat2! sorry..mummy dah bnyk kali sakitkan hati daddy... apa2 pun yg daddy ckp kat mummy( i mean u marah me) mummy xpernah simpan pun dalam hati.. tp kdg2 tu mummy sedih jg la...xpa la mummy yang salah baa... mummy tau..mummy dah suarakan kat two of my sisiter yang mummny nak keluar jumpa daddy... and wanna tell my mum about this..and i really hope i will get the GREEN LIGHT.. really hope it.. :) Dear God,i really hope that i can out with him..may God hear my prayer.... ^^


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!