//Forever Imperfect
hello... :)
Sunday, June 19, 2011 @ 12:06 AM | 0 Comment [s]

hello... haha.. lama dah xupdate blog ni.. hehee.. bz? xda la bz.. cuma xda idea nak mengarang kat sini.. hehehe..(aaiikkk.. perlu idea juga ka?) heehe... hurrmm... apa mok tulis ooww?? ahaha...antam saja la labu..

o ya.. today my dad,my mum and my little brother with aunty asong and my grandpa go to sg biar..kat bakong nun bah...around 6 a.m cdaknya dah bertolak(gara2 mok cari sayur utk dijual) hehee..actually dgr kereta di start this morning..but lazy to wake up early.. hehehe...

they come back home around 3.. then my little brother tell me yg my dad pengsan coz disengat serangga..(mula2 xlayan sgt coz dia ni kdg2 tipu ba) hehehe.. then after that i asked my mum...

Me: Mummy..amat ka utai ke di padah nyet nya mummy??(my mum diam jak..)
mummy:amat la..luput ya tadi...(aku diam xtau mok padah pa gik)

huuiiixxx..time my mum cerita dari A sampai Z..aku diam seribu bahasa...xtauk mok ckp pa gik..hurrmm... pity my dad...nsib baik ok jak.. my mum ckp my dad kancing gigi time tu...my aunty(aunty asong and aunty laida)ada kat tpt ya juak.. hurmm...menurut my mum,aunty laida udah nangis coz terlalu nerves tgk my dad kedak ya.. my mum pun nerves juak..but she can't say anything...syukurla..my dad sedar and ok..hurrmm.. thanks god...

Dear papa:(biasa panggil my dad papa)

Hepi papa day papa.. <3 u very muchy! thanks for being my dad.. thnks for ur love and care... proud to have dad like you papa...mmuuaahhh...(kdg2 aku tok jaik..melawaan ckp my dad.. hahaha...) sorry pa...

Dear daddy:( my Boyfie) hehee

Hello daddy! hepi daddy day! hehee... seriously i really2 miss u... lately ni daddy bz sgt.. xpela..mummy paham..daddy kerja baa..mummy yang duduk rumah goyang kaki(smpai daddy mrh coz smpai skrg mummy xdapat cari kerja)hehehe...this few days mummy mcm rasa mummy terbiar jak..hahaha....(oVeR).. sott! hahaha..i hope so daddy xkan pikir yang bukan2 tau...mummy paham,kerja daddy tu bnyk...smpai daddy have to take OT...bila smpai rumah daddy nak rest and sleep early..then have to wake up early the next day....

daddy tu kerja,kerja juga..kesihatan daddy kena jaga..jgn buat mummy susah hati tau... kalau boleh mummy xnak daddy sakit... nak daddy free from any sakit...<---yeZZZaaa.. hehee...

# Yesterday morning..my sister and i went for part time kat Marriott Resort and Spa..(kat bhgn banquet)
#bnyk kali udah ku part time..smlm la paling malang..dah la kaki terhempap kerusi,one of my jari melecur agk..hayahhh..plus agk tersepit..appuuu.... nyamai! hehehee.... ish3.... nang terer aku eyh! HAHAHA... Funny!
#come back early la coz function ya utk lunch jak..after setting,around 11.30 ya udah start serve guest.majoriti student(maklumla...Shell Scholarship awards baa) hehee... Yb Lee Kim Shin yg bg award ya..hahaha...
#Jalan kaki go to my dady office..(alaa.. bersebelahan je tu) ehehe...on our way pg check point kat hotel ya,ada la beberapa mat indon berwiwit2 ngan we 2..aku duli pa ngan korg ya..GATAL! hahaha...


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!