//Forever Imperfect
Gembiirraaaannnnyyaaaa.. :))
Thursday, June 30, 2011 @ 4:40 PM | 0 Comment [s]

Jeng3... hehehe...urrmm.. feel hepi today! hahaa... bkn pa hepi coz dah berdebat ngan Wenny kat Fb tek bahh.. hahaha..sorg padah nya sayang Dominic..sorg padah nya sayang Seemz Encantado..adooiii... hehehe.. lawakk..mun org baca komen ya..ish3...kemaruk anak2 muda ni. hehehe..ngeekk! hehee..


Yang penting si dia tahu bertapa besarnya perasaan cinta dan sayang aku kat dia.. hehehe.. mcm tu jg la dgn kes Wenny.. hehehe.... Moga berkekalan hendaknya.. AMEN! Saya sayang sidia tuuu... dia tahu dia sapa... (jgn tersenyum2 baca ni sudah) hehehee..


CoRRiNe punya cerita:


adooiii...aku pun xtau kdak ney mok story sal cerita nya tok.. hurrrmmmm... serba salah mok cerita dehh..apa2 pun hrp2 u dapat jln penyelesain yg terbaikkk....buat pilihan yang terbaik cousinku sayang... JGN SALAH PILIH....! ingt pesana kakakmu ini (cewaaahhh..mcm la aku tua sgt..bru je tua setahu dr dia) HAHHAA.. May u choose the right one dear.. Jgn pilih tgk muka handsome trus melekat..jgn sesekaliii! muka kacak mun hati sik kacak xda guna juak eyh... cuba mcm aku.. hehehe.. muka kacak hati pun kacak (kembanngg iiddoonngg daddy baca tok eyh) ehehee.. :) <3


Daddy:


Uiiii..terharu dgr daddy sebut pasal MEMINANG... ehehe... macam nak jatuh jantung mummy dgr.. hehehee... ilex2 lok..kumpul duit lok.. hehehe... awal lg.. mummy xkan lari baaa..... :) Mummy sayang daddy tu baaa..... :)


Saya sayang Aaron Sim Chi Hunggg!!! 
Aaron Sim Chi Hung Sayang Loretta Uson Lawai!!!  :)


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!