//Forever Imperfect
borriiinnngggg.......
Thursday, April 7, 2011 @ 10:21 PM | 0 Comment [s]

urmm... boring le.. huhuhu...xtau mok polah pa kenek tok..msg daddy??(urmm he is watching Tv) xmok ngaco nya.. urmm.. my kepala a bit pening la.. hayaaa.. hehehe...(moga2 cpt smbuh after i telan the medicine lpas tok) HAHAHA...mun aku telan.. hihihi...


daddy dah mula keja dah..no more msg2 early in the morning... ( from 8 am until 5 pm) <----- masa berkeja tu syg! hehehe... urmm... boring jg la..n my rindu pun bertambah... its ok.. aku paham bah... org keja ba(aku yg xkeja) hehehehe... urmm.. 


urmm.. hari tok hari ke-7 dlm bulan April..xsedar dah masuk bln april udah deng! HAHA.. urmm..May April bring more joy and happiness for we both,my family and people out there... lupakan smua mslh2 yg menghantui fikiran korg ye..hehehe(pandai la ko Loretta) HAHAHAHA....


urmm... my dad bru jak balik from Kuching(Stdy)..proud to have dad like him...even usia udah meningkat pun nya still ada semangat utk blaja...nice! i hope so i can be like u dad! love u so much!(malula aku mun ku xberjaya sambung stdy..klh kenak my dad??)oohhh TIDDDAAAAKKK!!! 


May all my dream nak continue stdy and make my family proud of me tercapai juga la.. hehehe...dah la anak sulung...(mengunung tinggi harapan parents ya) huhuhu... 


LOVE:


I hope So yg my relationship ni akan berkekalan..dah tertutup pintu hati utk org lain... dlm hati tok ada insan yg bernama Aaron Sim jak...xda sapa2 dah..Thnx God For this relationship...


p/S: kalu baca jgn ketawa erk?? hahahhaa...


thnx 4 reading....


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!