//Forever Imperfect
TaKuT.....
Tuesday, March 15, 2011 @ 9:24 PM | 0 Comment [s]

Hurmm...entah pa la nok bermain lam pikiran ku kenek tok... bnyk gilak bnda muncul lam otak ku kenek tok.. hurmmm...(GOD..gv me strength...)


WHAT "M THINGKING ABOUT??? :


hurmm...pikiran ku mula berserabut after ku padah ngan nya yg aku akn balik smula ke Marudi..adooii... kenak la ku bodoh!!!! benci ku ngan diri ku tok eyh...(owez making problem) hurmm....what kind of person i am?? hurmm....and 2nd one...ku padah "sapa la saya ni kan?" He hate this words so much...nya xsuka ku sebut ayat tok..and once again! i make him moody!(padan muka ko loretta!)


DEAR DADDY:


Daddy..sorry... hurt u once again...hurmm...sorry for destroying ur mood....sorry for making u moody..(dh bgs2 daddy in a good mood,mmummy rosakan mood daddy) bnyk kali dah mummy bt mcm ni kan?? hurrm... knpa la mummy ni?? hurrmm.... daddy..mummy dah try macam2 dah daddy....(Tuhan saja yg tahu) hurrmm...sakit hati bila smuanya xmenjadi...heeeii~ geramm....


aduii...Congrats problems! anda berjaya bt LORETTA LAURENTINA sedih,menangis,hampa,kecewa..arrrggghh! smua ada la... hurrrmm...!!! I hate this.. 


DEAR LORD:


Ya Tuhan..Berilah hambamu yg lemah ini kekuatan dlm menghadapi norma2 khidupan ini tuhan..Aku seorang manusia yg lemah..berikan aku ketabahan,kekuatan dan keberanian untuk terus menghadapi smua ini tuhan..Pada Musim pertobatan ini tuhan,aku mohon..berilah aku peluang untuk menyesali kesemua kesilapan dan dosa yg telah aku lakukan..Jesus Lord,fogive me...


DEAR LORETTA:


Uson!!Iko mesti tabah..ayen balah2 lemah..iko mesti muat alem menghadapi dugaan...iko mesti tabah! and u have to berpegang teguh pada prinsip hidup iko" never give up!"..jgn terlalu lemah uson! u have to b strong! hadapi smuanya dengan senyuman!(ceehhh....mun dapat)...


aku sayang gilak ngan nya...aku xmok kehilangan nya..cukuplah yg lepas2.. pengalaman lama bnyk mgnjar aku...aku xmok gik bnda2 yg lepas berulang..sakit oii! bukan nyaman mun kenak tinggal.. hurmm...perit sgt2.. hurrmm...


LoReTTa LoVe aARoN very much! Love him too much!


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!