//Forever Imperfect
Luahan perasaan...
Monday, February 28, 2011 @ 11:20 PM | 0 Comment [s]

adoiiyaii..again n again..nang ada jk mslh.. hurmm...aku dah xpaney mok ckp pa gik??tok kah cubaan Tuhan untuk aku?? huuhhh(aku xmenyalahkan sapa2 even aku xmenyalahan Tuhan)...hurmm...in my situation now..aku tgh BINGONG!!!! tersangat2 la BINGONG!semua bnda aku pk...pasal aku sendiri(stdy) and of coz la pasal relationship aku...hurmm..


About Stdy:


adoii..aku tgh bingong ngan halatuju ku kenektok..xtau la pa yg aku blh bt ngan result nok xseberapa tok..nama ajak 3P..(pointer kurengg) huhh! aku dah apply SPA8 and UPU..xtaula.. ada sik org mok trimak aku tok?(Tuhan saja yg tahu..kita merancang,Tuhan menentukan) hurmm...dah la ku anak sulung..adooiii...org xtau pa nok aku pikir sbnarnya..nmpak jak muka tok senyum...dlm hati??sapa tauk?aku BINGUNG!!!!!!!!everyday kenak anok..hisshh...xtahan bah! aku mun boleh mok lari dari smua tok.(aku xberdya)...Mudah2an slh satu ya tersangkut la..blh aku blaja idup sendir.. hurrmmm...adooii sediha ku pikir pasal dirik aku eyh...kenak slalu aku jd mangsa??(xblh cerita) hurrmm... Aku nang mok buktikan to mum and dad..AKU BOLEH!


About Relationship:


aduuii...kenak??aku pun xtau la.Mum ku xsuro nya dtg marudi..(takut pa dipaha org nya padah)hurmm..ku tauk jpn nok ku berik ngan ddy hari tok are too disapointed(bg diri ddy)...ku tauk nya marah..tp nya padah x..(i know how do u feel daddy)..spjg hari mmy pikir tau...mmy xtahan la mcm ni..seriously!xtahan kenak control..lg mmy takut dgn munculnya insan2 yg cuba ambk daddy balik(daddy tahu sapa dia,xpyh mummy letak nama dia kat sini) hurmm...mmy dpt rasakan ddy dah fedup ngan mmy...adooiii sakitt!!!! hari ni genap 2 bln kita dah couple ddy..asalkan genap usia couple ni,ada jak pblm dtg...HERAN!xtaula..this is challange for us..maybe? hurmm.. dear god..give me strength god....pening2... harap smuanya will be ok as usual...


adoooiii...kepalaku sakit..hurmm..air mata pun murah gilak today...nsib my mum xnampak ku tek(cpt2 cover ba)... hurmm....go away u crying mode...eiiii CONGEK gilak! Geram..kenak la ku tok lemah gilak?mudah na juak ku tok nangis??CALI eyh...sapa xmok nangis mun ada2 jak hal lam relationship?? hurmm...


May all de pblms will b settle down.. I Love Him So Much! 


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!