//Forever Imperfect
Problem2..hayaahh!
Thursday, January 27, 2011 @ 10:05 PM | 0 Comment [s]

Aduhh....ku pun xtauk kedak ney gik tok..mala jak aku cancel date aku ngan nya(ddy) hurmm...aku slalu fikir n cari jln kluar untuk aku ngan nya.. hurmm...cant wait to tell my parents about u ddy!..

entahla..olmost every nyte aku menagis..hurmm...kenak la besar gilak cobaan dlm relationship ku tok?aku sendiri udah buntu bahh...Tuhan jak tauk pa yg aku pikir nektok..yg ku mok aku mok kuar ngan nya and meet him!YES! i mean it!

Dear Daddy:

Daddy..sorry Mummy xdpt tuniakan janji Mummy lg...ni bukan skali daddy...ni dah kali ke-2 dah mummy cancel date ni...mummy xtau la daddy...sakit sgt!mummy xdapat nak pikir ngan baik da..setiap mlm mummy berdoa n senantiasa berfikir cara n jalan untuk mummy kuar n jumpa ndan daddy!...setiap malam mummy berfikir dan berfikir daddy...(sambil menangis) heeee


Dear God:

Ya Tuhan..kuatkan lah aku..tabahkanlah aku..aku mohon agar engkau sentiasa membimbing aku..sentiasa menujukkan aku jalan kluar dr segala masalah yg aku alami sekarang..Aku juga mohon Ya Bapa agar engkau sentiasa memberkati aku dan org yg aku sayangi(daddy)..Ya Tuhan,aku sayang dia,aku mencintai dia...seperti mana aku mencintai engkau Ya Bapa,seperti aku mencintai Ibu Bapa ku dan seluruh ahli keluargaku..aku mohon supaya Engkau Kuatkanlah ikatan kasih antara kami berdua..Aku mohon Ya Bapa agar engkau memberikan kami kekuatan untuk terus teguh di dalam hubungan kami. Amen.

* daddy..mummy owez loving you..love daddy so much!xda sapa2 dapat halang mummy untuk syaang n cintakan daddy(alamk..iwang nya)heeee


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!