//Forever Imperfect
Problem2!!! aduhhh!!!
Friday, January 28, 2011 @ 10:11 PM | 0 Comment [s]

Hurmm..skali agik ku polah hal! SHITT! hurmm...kenak la ku salu jak polah pblm mun mok g jumpa nya??ku pun xtau la kenak!i hate myself!hurmm.... aku dah jnji ngan nya mok jumpanya before aku g ambk cdak papa kat warf express nun..skali masa xcukup coz today ku join cdak aunty asong g ambk Wenny kat Maxcel nun...hurmm...ku ingtkan ku dapat la jumpa ngan nya hari tok..aleh2 xdpt juakk...

msg from daddy:

mummy..lain kali jgn buat janji yg bukan2...

*aduhh...dr msg ya ku dah tau nya nang marah giler la ngan aku!nah! aku dah xtauk gik pa mok polah!dah pening palak ku pk jalan kuar!entah la...dah la today is our 1 month couple! aduuhh!bnyk gilak cabaran ku tyme bcouple kali tok..hurmm...entahla..ku dah lelah dah ngan smua tok...

ku asa mcm mok lpaskan nya jak..ksian nya slalu kecewa kenak aku...wpun ssh untuk aku trima...aku sayang gilak ngan nya...Tuhan jak yg tahu perasaan aku ngan nya ya..hmpir stiap mlm ada jak bnda nok ku pikir smpai ku menangis n tertido... aduhh..pa mok jadila ngan relationship ku tok??aku xtau la pa gik akn jadi lpas tok....


Older Post | Newer Post

Hye and Hello. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!